vrijdag 24 juni 2011

daar is de kaart dan...
na mn 2 uitlegjes gisteren, zal ik jullie eventjes laten zien hoe de kaart er uitziet als hij he-le-maal af is!
deze kaart is voor mn voorraad...
had ik jullie al verteld dat mijn kaartjes te koop zijn?  voor €1.00 per stuk, inclusief envelo en netjes in een bewaarzakje.de verzendkosten komen er dan nog wel bij natuurlijk:)
iedergeval ...hier is de kaart waar ik gister mee bezig was:
leuk om te sturen als je bv iemand zn verjaardag (weer) bent vergeten hahha
mocht je mijn kaarten willen overnemen of je wilt er een speciaal voor een bepaalde gelegenheid(je baas heeft je alweer voor de 1000x fijn koffie gebracht ofzo..)
je kunt mij altijd mailen, ik heb meer kaarten op voorraad dan ik hier kan laten zien en anders maak ik er graag een.

bedankt weer voor het kijken, ik zeg...tot snel!!
liefs
linn xxx
ps ik vergeet nog helemaal te melden dat het leuke papier met de peertjes van basic grey is( snow pear)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...