vrijdag 24 juni 2011

twee vintage kaartjes

ik was lekker op dreef...gister en vandaag heb ik ook nog 2 leuke vintage kaartjes afgemaakt!
meestal ben ik niet zo van de 3 D plaatjes , maar deze vond ik zo schattig!!
kaart 1:
naast mn zelfgemaakte bloempjes(de uitleg hiervan staat ook op dit blog..) heb ik een bingo kaartje , gewoon uit de boekwinkel, papier van een blokje van de action, wat lint een knoopje en een leuke sierspeld gebruikt.
de kleuren zijn in t echhie veel mooier moet ik zeggen, maar ik ben best tevreden met t resultaat.
het 3 d knipvel is trouwens van marianne design

dan kaartje 2:

zelfde knipvel ook hier een papierblokje van de action met een wit labeltje dat ik met mn derwent potlood heb gekeleurd en verdoezeld.
Het hartje kocht ik ooit op marktplaats en t roosje komt van het forum.
verder zie je aan de binnenkant nog een zelfgemaakte bloem met daarin een liquid pearl!

zo , een heel verhaal... ben benieuwd wat jullie dr van vinden , ik heb geprobeerd een leuke achtergrond bij de foto`s te maken d.m.v een blad scrappapier...hoe vinden jullie dat?

ik hou op voor vandaag, maar ben er vast snel weer met meer...
liefs,
linn xxx

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaartjes zeg, leuk idee om een echt bingopapiertje te gebruiken en dat hart op de 2e kaart is gaaf!!!
    Leuk zoals je de kaarten hebt gefotografeerd met het achtergrond papier, ik vind dat ook altijd moeilijk, ik gebruik vaak een wit vel als achtergrond of ik maak een foto in de tuin met planten op de achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...