zondag 31 juli 2011

workshop heiloo 30/7/2011

Op 30 juli gaf ik op camping heiloo een workshop "mini scrapbook maken".
Er waren wel 16 dames aanwezig en wat was het onwijs gezellig!
ik ben heel trots op alle leuke resultaten en wil hierbij camping heiloo bedanken voor de fijne ontvangst en gastvrijheid!
1.

als je op de foto klikt , begint de slide show!!!

we hebben erg veel foto`s gemaakt!! ik heb ze verdeeld over wel 3 slide show`s.
veel plezier met kijken en ik ben benieuwd naar jullie reaktie`s
2.

klik op de foto...en zie de hele slide show!
3.
klik op de foto en zie de hele slide show!

De foto`s van de dames heb ik doorgemaild aan Stephanie zodat zij allemaal een leuke foto krijgen ter herinnering aan deze gezellige workshop!

Dames, het was mi een genoegen en 13 augustus zullen wij weer aanwezig zijn met een leuke iets kleinere workshop! ik hoop jullie dan weer allemaal te zien!

heel veel liefs en tot snel
xxxxxxx
linn


2 opmerkingen:

  1. dat ziet er super gezellig uit, wat zullen jullie veel plezier gehad hebben samen.
    heerlijk lekker freubelen en lekker kletsen !!!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aan de foto's te zien heb jij (en de dames natuurlijk) een reuze dag gehad! leuk hoor zo samen freubelen en tateren :D

    en wat een leuke dingetjes zijn er uit voort gekomen! knap hoor dat heb je super gedaan!!!!

    lieve groetjes
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...