zaterdag 6 augustus 2011

ik ben best wel trots:)

op het forum las ik dat een van de dames mijn labelkaart uitleg had gebruikt en ik dacht: laat ik eens vragen wat zij, hobbykatje, ervan gemaakt had dan kan ik dat laten zien op mijn blog!
en wat denken jullie: ze vond het goed dat ik een foto plaats van haar gemaakte kaarten...ze heeft er zelfs een stukje over geschreven op haar eigen blog!


ik zal jullie voor je doorsurft naar hobbykatje , even laten zien hoe prachtig haar kaarten wel zijn geworden:







ingrid schreef o.a over deze super leuke kaarten:
Dankjewel Linn, voor dit superleuke model en je goede beschrijving!!

voor het hele verhaal en de gebruikte materialen stuur ik jullie graag door naar:
http://hobbykatje.blogspot.com/2011/08/labelkaarten.html


ik ben best wel een beetje trots op het resultaat! heerlijk toch als iemand mijn ideeën goed vind en ze namaakt?
omdat ik het zò lief vond dat ik haar foto`s mocht gebruiken heb ik hobbykatje een leuke card kit gestuurd en als extraatje een poezen papier omdat ik wist dat ze daar wel van houdt!


lieve ingrid, nogmaals heel erg bedankt dat ik je foto`s mag gebruiken, ik hoop dat de card kit naar je smaak ik en ik ben benieuwd wat voor moois je hiermee gaat maken!

lieve volgers, dank jullie wel weer voor het kijken! lieve groetjes van een super trotse linn
xxxxxxxxxxx

ps als jullie het ook leuk lijkt deze kaart te maken: http://made-by-linn.blogspot.com/2011/07/een-kaart-verzonnen-in-een-erg-leuke.html
succes en natuurlijk ben ik ook benieuwd naar jullie resultaten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...