woensdag 24 augustus 2011

zomerse easelcard challenge op het forum

hallo allemaal!

Op het forum(http://scrappersanonimous.yourbb.nl/index.php) is er op het moment een kaartenchallenge.
Ik vind het erg leuk om mee te doen aan dit soort uitdagingen:)
de uitdaging voor de maand Augustus/September is deze(geciteerd van het SA forum):

Sorry dames ook deze keer is de Challenge er wat later maar hierbij de nieuwe uitdaging voor de maand augustus/september. Jullie hebben tot en met zondag 25 sept 24.00 uur de tijd om je inzending te plaatsen zodat we maandag 26 sept. een poll kunnen starten voor het stemmen.
Dit kan dan tot en met zondag 2 oktober zodat we maandag 3 okt. de winnaar bekend kunnen maken.

Dan nu de challenge.
Ik zou ondanks het matige weer graag een zomerse easelkaart willen zien.
ook wil ik graag een stempelafdrukje of een mooi plaatje erop zien
verder hebben jullie vrije keus wat je er nog meer op wil gaan werken.
Dames veel succes
_________________
groetjes Simone

Mijn uitwerking van deze challenge is deze kaart geworden:
Een easel kaart in bloemen vorm...is het zomers of niet?:)
hier nog een detailfoto, zodat jullie het leuke stempelafdrukje van lilly of the vally ook goed kunnen zien:

Het papier dat ik heb gebruikt is van My Minds Eye (so sophie)en verder heb ik de kaart versierd met wat bling steentjes en een smal blauw lintje.
Op de onderste "helft"van de kaart staat de boodschap:

Een sticker van Sassefras, die ik eerst op wit karton plakte en hierna met 3 d foam blokjes op de kaart plakte!
Als laatste wil ik jullie nog even de zijkant van mijn kaart laten zien , zodat je kan zien hoe deze kaart in elkaar zit:

Ik ben best wel tevreden over deze kaart, de kleuren zijn in t echhie natuurlijk vèèl mooier!
Iedergeval was het een hele leuke kaart om te maken!
Ik wil jullie hierbij nog maar eens extra bedanken voor alle belangstelling en natuurlijk...tot snel
liefs
xxxxxxxx linn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...