zaterdag 24 september 2011

challenges for you #26

ik heb weer eens een kaartje gemaakt voor de challenge op het blog van challenges for you:
http://sbn-challengesforyou.blogspot.com/

de sketch is deze keer:
een erge leuke uitdaging vind ik het geworden!
ik heb n.a.v. deze sketch een kaart gemaakt:

wat een lief kaartje is het geworden he? ik ben dol op dit soort plaatjes.
Het vintage plaatje is er een van Studio light en de bloemen heb ik van jacq geswapt:)
het achtergond papiertje is een restje van anneke, hier heb ik een strookje bij gezocht en deze met de randpons bewerkt!

De tekst stempel en de stempel onder t plaatje zijn allebei van Eline Design.

ik heb nog twee detailfoto`s voor jullie, de eerste van de bloemen:

Ik vind die dessing bloemen zo leuk he? jacq en ik dachten dat dit Prima Marketing bloemen zijn, het is een oude lijn iedergeval.
Ik ben naarstig opzoek naar meer van dit soort leuke bloemen:)

DAn nog een foto van het plaatje:
Wat een gepriegel is dat 3-D knippen toch altijd, maar het effect is wel heel mooi zo.
ik heb het plaatje nog wat extra versierd met een klein plak steentje !

ik wil jullie nog veel maar laten zien , dus ik ga snel verder met mn volgende berichtje!
bedankt voor het kijken en ik zeg: tot zo!!:)
xxx
linn

1 opmerking:

  1. Schitterend gemaakt, wat heb je dat 3 d knippen mooi gedaan, met die hobby ben ik vroeger begonnen hihihi.
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...