donderdag 29 september 2011

challenges for you #27

Hallo lieve volgers!

Deze keer weer een hele leuke uitdaging op het blog van challenges for you (http://sbn-challengesforyou.blogspot.com/):

De challenge van deze week, de "iets-anders" challenge is verzonnen door Cora, ze bedacht voor ons en voor jullie hetvolgende:
Iedereen vind het leuk om iemand een kleinigheidje te geven. Zomaar, als bedankje of als klein cadeautje.
Het is nog leuker om dit leuk te verpakken.

Mijn opdracht voor deze challenge is dan ook:
Verpak een kleinigheidje zoals een reep chocolade, doosje dropjes of iets anders op creatieve manier

--------------
Ik heb bedacht om de wenskaartendoos voor Sandra mee te laten doen aan deze challenge.
Dit was een klein kadootje, als bedankje :)

Wat een schattig wenskaarten doosje he?
hier kunnen jullie er alles over lezen en ook wat erin zat:
http://made-by-linn.blogspot.com/2011/08/wenskaarten-box-voor-sandra.html

voor de rest heb ik zeer binnekort heeel erg leuk nieuws ...maar dat is nog heel even een verassing.
nog eventjes geduld dus, ik kom hier snel op terug!

Ik wil jullie bedanken voor het lezen en vast tot snel!!
xoxox
linn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...