woensdag 21 september 2011

Stempel afdrukje "aankleden"

Hallo lieve volgers!

Het wordt weer ns de hoogste tijd voor een nieuwe : "hoe doe je dat nou?"

deze keer wil ik jullie laten zien hoe je een stempelafdrukje kan "aankleden"met een stukje dessign papier.
De rest van de stempelafdruk kleur je dan in met Derwent, hier staat al een uitgebreide uitleg over op dit blog(http://made-by-linn.blogspot.com/2011/06/kleuren-met-derwent.html)

Het klinkt erg ingewikkeld je stempelafdrukje aankleden, maar jullie zullien zien, het is zo simpel als wat:)

let maar op!!!

1.

Wat heb je nodig?
* Een stempel, de stempel die ik gebruik is van Magnolia, maar elke andere kan natuurlijk ook
* Acrylblok om mee te kunnen stempelen
*Stempel inkt
* Correspondentie kaartje, deze koop je bij de boekhandel en ze zijn erg fijn om op te stempelen.
*Een stukje dessign papier, dit roze stukje komt uit mn restjes bakje
*Scerp schaartje
*lijmstift

2.

Je stempelt een keer op een correspondentiekaartje en een keer op een stukje dessign papier.

3.
Nu knip je van de stempel op je dessign papier , de onderdelen die je wilt gebruiken op je afdrukje.
Op de foto zie je dat ik er voor heb gekozen om de jurk, de laarsjes en de bloem in het haar van het meisje van dessign papier te maken.
De rest van de syempel afdruk op dessign papier kun je weg gooien.

4.

Nu kleur je de rest van de afbeelding in met de Derwent potloden, waar de stukjes dessign papier komen , hoef je natuurlijk niet te kleuren he?:)

5.
De onderdelen die je uit de stempel op dessign papier hebt geknipt, plak je nu op je gekleurde afdrukje

6.
De stempel afdruk heb ik nog versierd met wat Stickels(diamond) en liquid pearls(licht roze)

7.

En zo is mijn kaart uiteindelijk geworden, Je krijgt een heel ander effect zo als je je stempelafdrukje "aankleed"
Ik hoop dat jullie mn uitlegje weer duidelijk vonden en mocht je vragen en/of opmerkingen hebben? graag!
heel veel liefs
xxx
linn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...