zaterdag 15 oktober 2011

kaarten challenge op het forum oktober/november

Goeiemorgen lieve volgertjes :)
op ons mega gezellige forum is er weer een leuke kaartenchallenge gestart voor de maanden oktober/november.(even gekopieerd van het forum hihi)

--------------------------------------------------------------------
Hier de nieuwe callenge Very Happy je hebt tot 27 november 24.00 uur om jullie inzendingen in te sturen en daarna mag er gestemd worden wie de mooiste kaart heeft gemaakt deze keer

wat is de uitdaging Laughing

* herfstkaart met alleen maar herfstkleuren
* 10.5 bij 14,5
* heel veel blaadjes
* een tekst die met de herfst te maken heeft


en er zijn ook dingen die je deze keer niet mag gebruiken Wink
*stempel om in te kleuren
*lintjes /kantjes

dus laat je creatieve geest eens lekker werken in herst kleurtjes
-----------------------------------------------------------------


Wat een leuke uitdaging niet? ik had meteen zin om een leuke kaart te maken:)
Voor mij wel jammer dat er geen lintjes of kantjes mee mochten doen, jullie weten hoe gek ik hier op ben!

De Herfst tekst vond ik nog het lastigste, dat was echt effies brainstormen:)
ik heb gekozen voor een woordgrapje...kijk hier maar eens:
nog een detail foto van het tekstje:

In het Engels mag je behalve autumn ook fall zeggen (herfst dus)
èn in de herfst vallen er ook een boel blaadjes natuurlijk... ik vind de tekst dus echt toepasselijk:)

het papier komt allemaal uit mn restjes bakje (je ziet t ...nooit kleine stukjes weg doen dus)
en een stukje geweven touw-achtig band erop geplakt.
Afgemaakt met allemaal leuke blaadjes en een klein eikeltje die ik van Ann kreeg!

Ik ben natuurlijk weer supertje benieuwd wat jullie van de kaart vinden en hopelijk komen er nog veel meer leuke inzendingen, er staan al wat leuke op maar hoe meer hoe beter natuurlijk!

voor nu: tot snel
xxxx
linn

1 opmerking:

  1. Leuke uitwerking, en inderdaad was ie best lastig, altijd leuk om te zien wat andere er van maken. De kleuren zijn natuurlijk prachtig, maar dat kan niet anders met alle herfst tinten die er in moesten.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...