woensdag 12 oktober 2011

Succes Paul !!!

Hey hallo lieve volgers!
Vandaag wil ik jullie weer eens een nieuwe kaart laten zien die ik maakte voor onze advocaat, Paul Deijkers.
Ik heb deze kaart gemaakt omdat we hem succes willen wensen met de voortzetting van de advocaten praktijk onder zijn eigen naam:
Paul Deijkers Advocaten (http://www.advocatenkantoordeijkers.nl/)

Ik ben helemaal niet zo voor het reklame maken van wat dan ook, maar uit ervaring weet ik wel dat Paul gewoon heel goed werk afleverd en zeer persoonlijk betrokken is:)

De naamsverandering en doorstart kan eigenlijk alleen maar een verbetering zijn dus!

ennyway, dit is de kaart:
En om jullie goed het kantoortje dat ik maakte te laten zien, hier nog een detail foto:
Ik vind de kaart heel leuk geworden, de vorm is ook alweer wat anders dan anders:)
Het is een papiertje van Anneke die rond van vorm was, maar die zij al voor me had doorgesneden.
Het kantoortje is er een van chipboard(maya road disign) die ik met wat kleine restjes beplakte!

dan nog een deur en raampjes van ribbelkarton en de naam op het dakje(lastig te zien op het fotootje in het echt is het veel duidelijker) en onder het kantoortje de firma naam!

Ik vond het een hele leuke kaart om te maken en heb natuurlijk extra mn best gedaan om hem zo netjes mogelijk te krijgen...
best goed gelukt he?

Natuurlijk ben ik weer erg benieuwd naar jullie reaktie`s !
gelukkig knap ik al een beetje lekker op , elke dag een stapje vooruit en natuurlijk helpen alle lieve berichtjes mij ook enorm!
heeel veel liefs en tot snel
xxxxx
linn

4 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart, Linn!!
    Fijn om te lezen dat je wat opknapt!
    Rustig aan he! lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaart
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Linn en veel beterschap!
    Groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt heel erg mooi
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...