zaterdag 22 oktober 2011

Veel geluk

Voor een lieve Dame die wij kennen maakte ik een kaartje om haar geluk te wensen met het vinden van de liefde die zomaar op haar pad kwam...zooo romantisch he?
ik ben altijd zo blij als oudere mensen toch nog het geluk vinden.

Ik heb gekozen voor weer eens iets anders en maakte een stair-up kaart:
Dit is echt een leuke kaart om te maken..natuurlijk als jullie benieuwd zijn maak ik weer graag een uitlegje hoe je deze kaart kan maken!

hier een foto van het plaatje dat ik gebruikte(het plaatje is van Pion):

Schattig he ...dit vintage stelletje:)
ik vind het papier van Pion ook zooo mooi ...

Als laatste een foto van mijn gelukswens:

Ik hoop maar dat mn boodschap overkomt ik wilde zeggen: veel geluk + veel samen:)

Ik denk dat deze kaart vast wel gewaardeerd zal worden..hihi
en nu maar hopen dat ze nog heeeeeel veel fijne jaren samen te goed hebben!!!

veel liefs en tot snel
xox
linn

1 opmerking:

  1. Wat een super leuke kaart, Linn!!
    Dat zal de ontvangen zeker waarderen! lieve groetjes en fijn weekend! Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...