woensdag 30 november 2011

Card kit (1)

Hallo lieve volgers!
hier ben ik weer eens en deze keer wil ik jullie laten zien wat een leuke cardkit ik heb gekregen en wat ik ermee heb gedaan:)

Op het forum hebben we momenteel een card kit swap georganiseerd door Jacq, erg leuk , ik heb vorige keer ook al meegedaan , deze keer heb ik wel wat meer kitjes gemaakt, maar zo krijg ik ook een hoop leuke terug:)

Dit winter card kitje kreeg ik van Qubia(sylvia):
Wat een lieve kleurtjes he? en alles past zo leuk bij elkaar.
Mijn vingers begonnen natuurlijk meteen te jeuken en ik heb uit deze kit wel 3 kaartjes gemaakt.

Kaart 1:

Zoals jullie zien heb ik het plaatje slechts gedeeltelijk ingekleurd, je krijgt zo een beetje een vintage effect!
Ik zal van de week een uitlegje maken hoe je dit leuke effect bereikt:)
Detail foto`s:

Dit leuke bedeltje zat ook in het kitje!
Onder het plaatje heb ik , uit eigen voorraad, wat tule geplakt, op deze foto kun je goed zien hoe ik dit heb gedaan:)
Hoe vinden jullie mijn  mooie nagels trouwens...ik ben zo mega blij ermee he?
(ik liet eergisteren voor het eerst gel nagels zetten hihi)


Kaart 2:
Een sneeuwpop kaartje, het plaatje heb ik dit keer weer licht ingekleurd met blauw en versierd met stickels.
Op de grond heb ik wat fun flock geplakt uit het kitje.
Ik ben zelf niet zo heel erg weg van deze kaart, geen idee waarom...


Wel een heel leuk bedeltje, die zat òòk al in het kitje:)

Kaart 3:

Ik had nog wat kleine restjes over waarmee ik dit kaartje maakte.
Kijk , met deze kaart ben ik echt supertje blij!!
Het plaatje komt uit een knip vel van Studio Light, die ik plakte op een klein labeltje van Magnolia.
Ik heb het plaatje nog wat versierd met rub ons van Basic Grey.



Dit leuke tekst labeltje had ik nog en het vogeltje komt uit de Flow, wat een leuk blad is dat toch!

De strik bovenop heb ik met twee verschillende lintjes gemaakt, een lichtblauwe en een witte met wat glans.
De beide lintjes zijn door een blauwe eyelet gehaald.

Wat leuk he als je wel drie kaarten kan maken uit een  card kitje!

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn creatie`s vinden en ik wil hierbij Jacq nog een keertje extra bedanken voor het organiseren van deze gave swap!!

Tot snel weer allemaal,
xoxoxo
linn

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt zeg!! Leuk die swap, volgende keer ook maar eens mee doen :-)
    Liefs Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes Linn! En graag georganiseerd hoor, het is even werk met adressen doorgeven en zo, maar de rest doen de deelnemers lekker zelf :)

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...