dinsdag 1 november 2011

CFY #31 èn een beterschapskaartje!

hallo allemaal

druk druk en nog eens druk...we zitten midden in de verhuizing! 10 november gaan we echt over naar ons nieuwe huiske en jullie willen niet weten wat dààr allemaal bij komt kijken.
Ach, we overleven het vast wel, even door de zure appel heen bijten en niet alles tegelijk willen doen is het motto van dit moment:)

Ondanks alle drukte kan ik het freubelen echt niet laten en deze keer wil ik jullie mn kaartje laten zien voor de challenge # 31 op: http://sbn-challengesforyou.blogspot.com/

Dit is de sketch voor de uitdaging:
Ik kreeg meteen zin om wat leuks te maken door deze sketch!
ik wilde eens een keer geen roze gebruiken dus koos ik dit maal voor een ander kleurtje:

Jaaa...daar staan jullie even van te kijken he? ik heb eens lichtblauw gekozeñ!
Het achtergrond papiertje is weer een "anneke" en de leuke swirl kreeg ik een keer bij een swap.
ik heb deze wel in tweeën geknipt , best leuk zo he?
de tekst en de middelste blauwe bloem heb ik gewonnen met de kaartenchallenge op het forum!

------------------------
Het volgende kaartje dat ik jullie wil laten zien is een beterschaps kaartje. Ik las op het forum dat een van de meiden gezondheidsproblemen heeft en aangezien ik deze dame een lieve meid vind wilde ik haar een kaartje sturen, dus ik heb gewoon , heel brutaal, haar adres gevraagd per pb!

Al snel kwam er een berichtje terug met haar adres en kon ik aan de gang...maar ja wat maak je dan he?
Ik kreeg gelukkig een leuke ingeving toen ik bij de Etos een klein blikje nivea kado kreeg.
Eigenlijk heb ik hieromheen mn kaartje verzonnen.
deze kaart maakte ik:

Zo is het nivea blikje niet te zien he? het zit verstopt achter de grote bloem:)
dit zie je goed in de binnenzijde van de kaart:

Ik ben echt blij met het resultaat en wie weet kan ik nog wel enkele kleine blikjes nivea bemachtigen,ik vind het een erg leuk idee zo`n verstopt kadootje...

ik ben natuurlijk weer erg benieuwd naar jullie reaktie`s!!
en nu maar weer aan de inpak hier:)

heel veel liefs en tot snel
xox
linn

5 opmerkingen:

  1. Ik vind het echt onwijs leuke kaartjes Linn, en geen roze :) hahaha
    Dat blikje is een leuk idee!

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi. Mooie kaarten! Leuk dat je meedoet met onze challenge op CFY.
    Dat blikje is echt een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze allebei leik, dat blikje is wel erg grappig gvonden.

    Dank je voor het meedoen,
    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je toch nog even tijd had om kaartjes te maken! Ze zijn allebei erg leuk, ik vind ook het niveablikje erg leuk bedacht!
    Bedankt voor je deelname aan CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een leuk kaartje gemaakt voor onze challenge !! Heel erg mooi !! En erg leuk dat je hebt meegedaan !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...