vrijdag 25 november 2011

Heel erg bedankt

Hallo lieve lezers
Hoog tijd om weer eens een kaart van mij te plaatsen , vinden jullie niet?
Dit keer een bedank kaartje, al kan ik jullie nog niet verklappen voor wie deze mooie kaart is:)
Natuurlijk ook nog een detail foto:

De basis voor deze kaart kocht ik bij Simpel Scrappen ( in Den Helder)
Aan de bovenkant zit een opening en hier komt een klein kaartje uit met mijn boodschap dr op!


Ik ben super blij met het resultaat van deze kaart...wat vinden jullie?
Ik heb deze keer  twee stukjes kant onder mn plaatje geplakt, wat ik zelf een erg leuk effect vind hebben!
Grappig ook dat het jouranling papiertje dat ik midden op de kaart plakte , in de bloem openingen heeft, zodat je het achtergrond papier er door heen ziet:)

Mijn stempelafdrukje is natuurlijk weer ingekleurd met mn Derwent potloden, dit gaat ook elke keer beter, vind ik zelf dan he? (helemaal geen eigendunk die linn..tssss)

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om mn nieuwe creatie te zien en als je het leuk vind te reageren...graag:)

tot snel
xxxx
linn

2 opmerkingen:

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...