zondag 27 november 2011

Kaarten boekje

My Cards

Wat doe je als je zo als ik een hele stapel prachtige kaarten hebt gekregen en je wilt ze niet weg gooien maar ook niet ergens in een doos stoppen?

Mijn oplossing...een kaarten boekje!

Nadat mijn mooie ontvangen kaarten eerst een week ofzo in de Huiskamer hebben gepronkt doe ik ze vanaf nu in een speciaal door mij gemaakt en bedacht "boekje"

Kijk hier maar eens wat ik maakte:

Voor dat ik jullie verklap hòe ik dit leuke boekje maakte, eerst nog een paar detail foto`s:

en als je het boekje open doet zie je dit:

Hoe heb ik dit leuke boekje gemaakt?
Heel simpel , ik nam een Chipboard bladzijde uit een bingo boekje en met mijn crop - a- dile heb ik hier gaatjes in gemaakt.
De afstand van de gaatjes heb ik opgemeten door met een perforator in een papiertje te maken en hierna de afstand tussen de gaatjes te meten!

Zo kan ik elke kaart die ik krijg in dit leuke boekje kwijt:)
Door de Gaatjes heb ik 2 ringen gedaan en zoals jullie zien heb ik in de kaartjes met de perforator gaatjes gemaakt!

Van de kaarten zelf heb ik de achterkant afgeknipt, maar wel een klein strookje laten zitten om in te perforeren.
Dat kan niet bij elke kaart, eigenlijk alleen bij de kaarten die een vouw aan de linkerkant hebben:)

Op de achterkant van elke kaart staat van wie ik deze kreeg en wanneer.

De bovenste kaart die jullie zien, kreeg ik trouwens pas geleden van Kraaltje(Esther), we hadden een leuke ruil gedaan en Esther deed deze leuke kaart bij haar mooie uiltjes papier!
Met nog een hele lieve Hello kitty bedel erbij...schattig he?

Ruilen is en blijft een heerlijk iets om te doen , je maakt iemand blij en zelf wordt je ook blij gemaakt!

Maar goed, we hadden het over mijn kaartjes boekje...wat vinden jullie van mij ideetje??

Ik ben zelf erg blij met het resultaat en dit prachtige boekje(al zeg ik t zelf) ligt te pronken op mijn buro:)

Bedankt weer voor het mee kijken allemaal en tot snel!!!
xoxoxo

linn

6 opmerkingen:

  1. Prachtig boekje geworden zeg en een ontzettend leuk idee, zo houd je idd alles bij elkaar..en lijkt het me makkelijker om door te kijken zo af en toe.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een ontzettend leuk idee, het is een prachtig boekje geworden, hier kijk je ook makkelijker weer in dan als alles in een doos zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk idee, Linn!!!
    Ik ga het zeker onthouden als ut mag ;-)
    Liefs Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi boekje heb je gemaakt !!! Leuk idee om zo je kaarten te bewaren !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. linn wat een leuk idee om zo je kaarten te bewaren maar ben je niet bang dat je straks 100 boeken hebt ;) met al die kaarten die jij binnen krijgt
    je hebt het prachtig gemaakt !!!
    liefs ann

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goed idee Linn om zo je kaartjes te bewaren, ook heel mooi gemaakt!!
    Groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...