vrijdag 23 december 2011

een hele verandering!

Hallo lieve volgers!

Heb ik even een nieuwtje voor jullie...
Sinds kort zijn wij de trotse eigenaren van een heuse webwinkel!!

Wij hebben de webwinkel van Sandra over genomen, little bird`s treasures!!
Sandra had eigenlijk tè weinig tijd voor haar webwinkel en wilde ermee stoppen.

Natuurlijk moesten we er heel even over nadenken ...maar we zijn in dit (voor ons dan) grote avontuur gesprongen!

We hebben er heel veel zin in en we gaan de webwinkel zeer binnekort zeker uitbreiden met leuke spullies!
We denken hierbij aan leuke vintage hebbe dingetjes en papiersetjes !

zijn jullie ondertussen al nieuwschierig?
dit is de link:
http://www.littlebird.marktplaza.nl/

Verder zullen jullie op mijn blog op de hoogte worden gehouden van alle leuke nieuwtjes in de webwinkel .
Binnekort ga ik ook een challenge/candy hier houden dus hou mn blogje in de gaten:)

voor nu:
dank jullie wel  voor het lezen en tot snel!!


Allemaal hele fijne feestdagen toegewenst!

xxxx
linn

4 opmerkingen:

  1. Veel succes met jullie nieuwe webwinkel!
    Fijne feestdagen en een goed 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Lieverd, nogmaals heel veel suc6 met jullie webwinkeltje en ben benieuwd naar de andere hebbedingetjes.
    jullie ook hele fijne feestdagen
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes met de webwinkel!
    Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe hebbedingetjes. Ik was al klant bij sandra voor m'n bedeltjes en ik zal zeker bij jou komen als ik er nodig heb.
    Fijne feestdagen

    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk zeg voor julle, ik wens jullie heel veel succes met jullie webwinkel en ga het zeker in de gaten houden.
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...