zaterdag 31 december 2011

t is bijna nieuwjaar!

Lieve Volgers

Op de valreep wil ik jullie nog wat leuke kaarten laten zien die ik maakte...

Kaart 1:
Voor een van de forum meiden die in verwachting is maakte ik deze leuke kaart!
De tekst die ik gebruikte, verzon Hans, ik wilde wat anders dan : gefeliciteerd met je zwangerschap:)\

Ik heb geprobeerd de kleuren helemaal bij elkaar passend te houden, dat is best goed gelukt he?

het achtergrond papier is van Basic grey en de letters van Websters Pages.
Het jongen en meisje + de twee pijlen zijn Rub-ons


Voor deze nog ongeboren baby heb ik lieve slofjes gemaakt:

en aan de zijkant zien ze er zo uit:

Snoepig he?
Heerlijk vind ik het om te maken van die kleine schattige slofjes!
De lila wol is ook erg leuk in combinatie met het licht beige wolletje:)

Kaart 2:

detail foto`s:

Ik zag deze stempel en vond m zooo geweldig dat ik er wel een kaartje mee Moest maken hihih

Achtergrond papier is weer Basic Grey en de rest van de emblies komen uit de card kit van Nathaly:)


Zo en dan is het vandaag de aller laatste dag van het jaar!
ik wil jullie allemaal heeel heeel erg bedanken voor het volgen van mijn blog en al jullie lieve reaktie`s!
Het was voor mij een hele stap, een eigen blog, maar ik ben heel erg blij dat ik het heb gedaan!

Voor volgend jaar heb ik natuurlijk veel leuks in petto: uitlegjes , nieuwe kaarten en een heuse challenge/candy!!

oja en voor dat trotse ikke het vergeet: ik ga vanaf nu proberen elke maand een kaart + uitleg te plaatsen op het forum.
Ik heb er al een geplaatst en de reactie`s waren erg leuk !
Ik vroeg aan de beheerders of ik dit misschien elke maand kon doen...en een van de beheersters zei: GRAAG.

Dat is natuurlijk een verschrikkelijk mooi kompliment!

Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling en een gezellig en fijn 2012!!

Tot snel!!
xox
linn

3 opmerkingen:

  1. Lieve Linn,

    Wat heb je toch weer super leuke kaartjes gemaakt!! Super leuk die tekst van het 1e kaartje! Grappig met het jongetje en het meisje, hartstikke origineel!
    Ook voor jouw een heel gelukkig nieuwjaar met heel veel creativiteit!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linn, wat een origineel zwangerschapskaartje heb je gemaakt. Superleuk!
    Ik wil je ook nog een gelukkig en creatief 2012 wensen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geweldig zwangerschapskaartje, ik vind hem echt prachtig en zoooo leuk bedacht... Ik kan eindelijk weer op je blog ik heb een andere browser geprobeerd en hoera ik kan weer op je blog kan ik je mooie projectjes weer bekijken
    Liefs en dikke knuf Marielle

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...