zondag 15 januari 2012

Nieuwe stempels = 2 nieuwe kaartjes!

Hallo lieve volgers!

Ik heb toch een leuk stempelset gekocht van Hero Arts, ik zal de set even laten zien :
Wat een leukerds he?
Ik kreeg natuurlijk meteen zin om nieuwe kaarten te maken met dit setje in de hoofdrol:)

Mijn 1e kaart:

Wat details:

Hoe heb ik dit stoeltje zo gekregen?
- Ik heb het stoeltje 2 keer gestempeld, een keer op bruin dessign papier en een keer op rood papier.
Daarna heb het kussetje uit het rode stoeltje geknipt.
Om een nog leuker effect te krijgen heb ik het kussetje met een Pergamo pen aan de achterkant opgebold.
Als je deze pen niet hebt , kan je hiervoor ook een LEGE ballpoint gebruiken!
Ik heb het opgebold kussentje met 3 D lijm voorzichtig op de bruine stoel geplakt, deze stoel heb ik uitgeknipt en aan de bovenkant achterop ook wat opgebold.

Met 3 D lijm  de stoel op mn kaart geplakt en de twee vertikale lijnen aan de voorzijde weer iets terug geduwd met de Pergamo pen


Op deze kaart heb ik ook een heel leuk lijstje gebruikt, deze heb ik gekocht bij:

http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/zzeepshop/

Deze webwinkel heeft nog veel meer leuke ornamentjes!

Achter het lijstje heb ik een elfen plaatje geplakt( met dank aan Ann) en op het lijstje een klein roze plak stras steentje!


Het tafeltje en lampje naast de stoel zijn ook stempels uit de zelfde set, ik heb de lamp wat bijpassende streepjes gegeven met een Derwent potlood:)

Hierna vond ik mn kaart toch nog wat kaal , dus heb ik twee bloempotjes gestempeld en er kleine bloempjes op geplakt... het lijkt wel een heuse huiskamer zo he?

Kaart 2:

En weer wat details:


Voor deze kaart heb ik het stoeltje twee maal op het zelfde papier .
De tweede keer heb ik het papier een slag gedraaid en een stukje met bloemen op gezocht voor het kussentje!
Verder dezelfde werkwijze als bij de eerste kaart!


Boven de stoel hangt een kandelaar uit dezelfde stempelset, ik heb deze wat versierd met plak stras steentjes!


Heerlijk om te maken deze kaarten en ik ben ook best tevreden met mn resultaat.
Natuurlijk ben ik weer erg benieuwd wat jullie vinden?

Voor nu zeg ik...tot snel!!

xxxxx
linn

2 opmerkingen:

  1. Wat onwijs leuk Linn, die stoel vind ik helemaal gaaf! Ik heb dezelfde stempelset, maar dan gecombineerd met stansen. Ook erg leuk, dan kun je ze echt uitstansen na het stempelen. Maar jouw kaartjes zijn dus superleuk!

    gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuk idee Linn!!!
    Die stoeltjes zijn echt heel erg leuk geworden! Helemaal top je kaartjes!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...