dinsdag 24 januari 2012

twee wel heeeeel verschillende kaartjes

Hallo allemaal

Vandaag kan ik het weer eens niet laten om jullie mijn nieuwste creatie`s te laten zien!
De eerste kaart is een hele romantische:)
Als achtergrond heb ik een half vel design papier van Bo Bunny uit de lost and found lijn gebruikt , dat ik van Mazina kreeg.
Wat een prachtig papier om mee te werken is dat toch en echt kleurtjes waar ik van hou.
Ook het gestreepte stukje papier komt uit dezelfde lijn.

Wat details:

Onderin heb ik met kant zelf een bloem gemaakt naar een ideetje van Jacqueline( http://moederjohan.blogspot.com//)
Het kant heb ik met wat stempelinkt bestempeld om het lekker vintage te maken.
Op de bloem zit een resin ornament met dank aan Marktplaats:)
En links op de kaart een sierlijk satijnen lintje met een roosje en kleine meeldraadjes, dat staat echt lief he?

De ticket heb ik met letters uit mn lettertang beplakt!

Kaart 2:

Jaaa heeeeel wat anders he?
Ik kocht op de vlooienmarkt van het forum wat papier restjes van Marlies en maakte alvast deze kaart met wat papier hier uit!

Natuurlijk ook wat details:

Ik vind het zooo leuk om deze tekst te gebruiken bij een kaartje met een vogeltje:)

Wat een schetige uil he?
Ik heb enkel de staartveren versierd met plak stras steentjes!

Ik ben benieuwd wat jullie van deze twee heel verschillende kaartjes vinden!

Tot snel en heel veel liefs
xxxxxxx
linn

1 opmerking:

  1. Maar alle 2 zoooo ontzettend leuk, Linn!!
    Echt super leuke kaartjes!
    Liefs Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...