zaterdag 31 maart 2012

Candy / Challenge ...waar? hier!!

*****DIT BERICHT BLIJFT TOT 31 MAART BOVENAAN STAAN!!*****

Hallo lieve volgers!
Het is de hoogste tijd voor een Candy hier op mn blog...en omdat ik zo graag uitlegjes maak, heb ik gekozen voor een Candy / Challenge!!

Wat is de bedoeling?(voorwaarden)
1. je wordt volger van mijn blog, al je dat nog niet bent :)

2. je plaatst een foto van mijn Candy/Challenge in de side bar van jouw blog.
Als je geen blog hebt, hoeft dit natuurlijk niet!

3.Je maakt je eigen creatie en hiervoor gebruik je een van mijn uitlegjes.
Deze zijn te vinden , hier op mijn blog EN ik maak ook elke maand een kaart + uitleg op het forum , een van mijn uitlegjes daar kan je natuurlijk ook gebruiken!

Hier een linkje van het gedeelte van het forum waar o.a mijn uitlegjes te vinden zijn:
http://scrappersanonimous.yourbb.nl/viewforum.php?f=21

4. Plaats een foto van je creatie op je blog met een linkje naar mijn blog erbij:)

Let op !!
Als je aan een of meerdere voorwaarden niet voldoet, kan ik je helaas niet laten meeloten , dat zou jammer zijn want deze Candy/challenge is super!!
Dat is alles!!

Heeel veel succes allemaal , ik geef jullie ruim de tijd om een super leuke creatie te maken.
De Candy / Challenge sluit op 31 maart en 1 april maak ik de winaar bekend.

Wat kun je winnen?

Hierbij win je ÒÒK nog een kado bon ter waarde van €5.00 te besteden in onze webwinkel
http://www.littlebird.marktplaza.nl/



xxxxx
linn




8 opmerkingen:

  1. hey meid!

    wat een leuk idee, ik ga eens neuzen tussen al die leuke uitlegjes van je en ik doe alvast mee hoor!

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf dat je dit doet.
    alles staat inmiddels op mijn blog,
    moet alleen nog even gaan kijken welke ik ga doen van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk seg, ik ga zeker meedoen als ik er tijd voor heb!!
    Maar ja, tijd tot eind maart, dat zou normaal toch moeten lukken hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ga toch meedoen :D vind het een leuke candy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. leuk dat je mee wilt doen ik kijk uit naar je foto van je creatie:)
      xox
      linn

      Verwijderen
    2. thnx ik krijg het alleen nog niet echt voor mekaar om je plaatje in mijn zijkant te krijgen :S snap echt niks meer van blogspot layour wil ook niet lukken :( maar ben er dus wel mee bezig.. tips zijn welkom :P

      Verwijderen
  5. die van mij is klaar :D

    http://sabjehobby.blogspot.com/2012/03/kaartje-voor-de-candy-van-mbl.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk, ik ben natuurlijk te laat voor de candy...dus wie gaat winnen alvast van harte gefeliciteerd !
    Ik ben wel volgster geworden van je gave blog !

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...