donderdag 26 april 2012

Basic Grey: What`s up

Hallo Allemaal ,
Gisteren was ik bij Marz kreatiek In Alkmaar(http://www.marzkreatiek.nl/pg-17681-7-25346/pagina/welkom.html) , Ik had wat nieuwe spulletjes nodig:)

Mijn oog viel op de nieuwe lijn van Basic grey die heet : What`s up.
Wat een mooi papier ...ik was meteen verliefd:)

Hier kunnen  jullie zien hoe de lijn er uit ziet:

Ik ben zelf helemaal weg van het papier met de luchtballonnen, mooie zachte kleurtjes!

Ik had meteen een idee om er iets geweldig leuks mee te doen en ik maakte twee kaartjes:


kaart 1:

Kaart 2:

Allebei de kaartjes heb ik met hetzelfde ideetje gemaakt.
Ik nam als basis een kaart van Kraft cardstock (16 x 16 cm)

Hierop heb ik een iets kleiner stukje dessin papier uit de lijn what`s up geplakt .

Ik nam een stukje borduur karton dat ik bewerkt heb met Perfect pearls mist(Cappuccino) en Distress Inkt (Vintage photo)

Toen de stukjes borduur kartonm droog waren heb ik ze met een lichtblauw draadje borduurzijde van DMC versierd.

Uit een ander vel van de lijn heb ik de luchtballonnen geknipt en die heb ik met 3D foam blokjes opgeplakt.

Nog wat plak-strass steentjes en een rub-on toegevoegd en het randje van de kaarten versierd met mijn witte gel pen!

Hoe vinden jullie mijn creatie`s?

Ik ga vast nog wat kaatrtjes met dit papier maken, ik heb nog wel wat leuke ideetjes:)

Bedankt weer voor het meelezen en natuurlijk:
Tot snel!

Xxxxxxxxxxxxx
Linn



2 opmerkingen:

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...