dinsdag 3 april 2012

nog net op tijd:)

Hallo mede bloggers,

Alweer eergister kreeg ik een berichtje met een verse inzending voor mijn challenge/candy!
hier zien jullie de creatie van Sylvana:
Wat een prachtige uitwerking he van een van mijn uitlegjes?
Het grappige is dat Sylvana gebruik heeft gemaakt van mijn aller eerste uitlegje!

Dan gaan we maar meteen over tot de prijsuitreiking...

trommelgeroffel.....

De winnares van mijn challenge is geworden(na lang juryberaad): SYLVANA

maaarrrr omdat ik maar liefst 2 hele inzendingen heb gekregen heb ik besloten dat ook Sabine een klein prijsje krijgt!

Meiden als jullie mij allebei even een berichtje willen sturen?
mijn mail adres is: lvanh@live.nl

Ik ga de snel nog een candy organiseren, maar dan maar zonder challenge erbij:)
Sylvana en Sabine hartelijk bedankt voor het meedoen en alvast veel plezier met jullie prijs gewenst!

xox
linn

1 opmerking:

  1. Ik voel me helemaal vereerd om met deze prijs van door te gaan.
    Linn, bedankt voor het organiseren van deze challenge/candy

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...