woensdag 1 augustus 2012

Een speciaal kaartje ..en work in progress (deel2)

Hallo Allemaal,
Wij zijn heerlijk een paar daagjes naar Zeeland geweest, we hadden heerlijk weer en wat kan Nederland toch prachtig zijn:)

Voor wie het gemist heeft: we hebben een kleine camper gekocht:
Wat een lieverd he? Zien jullie de grote Nijntje voor het raam zitten? Dat is onze mascotte.
Onze bus heet namelijk ook Nijntje:)

De volgende  foto vind ik zelf helemaal geweldig, genomen in Willemstad:

Dan heb ik vorige week ook nog een kaartje gemaakt voor Yvon(http://stampidoe.blogspot.nl/)
Zij en haar man Johan hebben hun 25e huwelijksdag mogen vieren:)
Ik maakte deze kaart:
Wat details:


Als grapje heb ik Tilda en Edwin grijze haren gegeven, zij moeten Yvon & Johan voorstellen hihih
Yvon kon er gelukkig erg om lachen...missie geslaagd dus:)




En natuurlijk gebruikte ik weer een boel blommen , samen met een prachtig mooi takje met roze steentjes die ik ooit eens van Ann kreeg


Work in progress deel 2:
Ik ga verder met jullie mijn vorderingen te laten zien van mijn creatie:
De voor en achter kant van de thee doos heb ik al beplakt

en de doosjes (zie deel 1) heb ik  versierd met een stukje papier , hetzelfde papier als van de buitenkant, dit papier heb ik geponst!


het wordt al heel wat, maar sjonge wat heb ik het mezelf weer eens moeilijk gemaakt!

Nu maar hopen dat ik jullie snel die nieuwste vorderingen kan laten zien, ik heb nog een paar dingetjes die ik wil maar ik weet nog niet hoe...


Tot snel dus!
xox
linn


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...