vrijdag 31 augustus 2012

3 kaarten???..jaaa echt

Hallo lieve volgers,

beetje druk de afgelopen dagen maar ik heb toch nog wel 3 kaartjes gemaakt:)

Woensdag maakte ik deze kaart:
Een shaker kaart gemaakt van 2 doily`s.
Ik tekende op een basiskaart de omtrek van een doily iets groter na, daarna de kaart beplakt met dessin papier.
Een doily erop geplakt en daarop in het midden een stempel afdrukje , gekleurd met mijn Copics op geplakt.
Uit de tweede doily knipte ik het midden en beplakte deze aan de binnenkant met doorzichtig plastic, daar kan je Mica voor gebruiken, maar ik heb toevallig pas wat clear stempels gekocht , die bewaar ik in lege cd doosjes en dan heb ik die doorzichtige velletjes dan "over"
Het doorzichtige plastic heb ik beplakt met foam tape, de onderkant alvast vast geplakt, dan strooi je er wat mini kraaltjes tussen en plak je de bovenkant van het plastic vast.
 
Hierna wat lijm tussen de doily laagjes en het randje aan de buitenzijde versieren..
 
Hier nog een detail foto:

 
Donderdag zijn we naar de knotsgekke kaart en scrapdagen in Zwolle geweest, maar `s ochtends vroeg maakte ik eerst nog deze kaart:

De basis is weer een Bo bunny kaart die ik versierde met een chipboard element, ook uit het kaartpakketje , net als de sticker met de spreuk:)
Ik verzon het kant erbij, de randjes af gewerkt met distress inkt tea dye en natuurlijk de bloemen
en een stukje swirl:)
 
Detail foto van de bloemen:
 

Ik heb verschillende bloemen in witte tinten gebruikt , meeldraadjes met witte topjes , parels en zelfs een resin bloem !
Ik vind dit echt heel mooi, wit op wit een heel mooi sfeertje roept dit op:)
 
 
 Vandaag natuurlijk ook een kaartje gemaakt:
Deze kaart heeft een stempel afdrukje die ik kreeg van Michelle en die ik inkleurde met mijn Copics.
Deze techniek heet Feathering , je laat twee verschillende kleuren(blauw en geel) in elkaar overlopen.
 
Rechts zien jullie een stukje washi tape van de Hema en natuurlijk weer bijpassende bloemen en een stukje swirl
 
Ik ben benieuwd welke kaart jullie de leukste vinden?
 
De eerste week van elke dag een kaartje is al bijna voorbij, ik vind dit echt een leuke uitdaging:)
We halen weer 3 van het totaal af, dus nu nog  361 te gaan
 
Tot snel weer:)
xox
Linn
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Jij hebt inderdaad niet stilgezeten. En wat een mooie kaarten, allemaal héél verschillend, maar 1 voor 1 mooi afgewerkt met de juiste details bij de juiste stijl.
    Jij bent toch echt iemand van alle markten thuis, hé.
    Groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes heb je gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creaties Linn, superleuk!!
    groetjes
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten hoor! En super gefeliciteerd met je designerschap bij scrapplezier! Ik ga je blog volgen, want ik heb veel moois gezien!

    Groetjes Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...