woensdag 19 september 2012

Beterschaps kaartje voor Anita

Hallo lieve volgers,

Het volgende kaartje heb ik alweer een poosje geleden voor een lieve dame van het forum gemaakt, Anita.

Ik heb deze kaart geborduurd met DMC borduurgaren en 6 draden gebruikt voor het motief.
Het motief heb ik eerst geprik met behulp van een borduur sjabloon.

De kaart is er een uit een Bo Bunny kaart pakketje.
Aan de linkerkant zien jullie een stempel van Waltzing mouse, die heb ik bewerkt met wat stickles(diamond)
Verder heb ik wat plak pareltjes gebruikt, deze zijn van Bo Bunny en een satijnen strikje .
Aan een strikje een stukje twine met een vlinder bedeltje uit onze webwinkel en op het lintje een lief wit bloemetje die ik bij de Action kocht:)
 
Detail foto`s:
 
Een stukje borduurwerk van dichtbij ik heb gekozen voor DMC draad dat vanzelf van kleur wisselt van oranje naar licht gelig

Hier zien jullie mijn strikje, goed gelukt he deze keer..oefening baart kunst!
 
 
Nu ben ik heel benieuwd wat jullie van deze kaart vinden..
Ik ben er zelf nog niet helemaal over uit of ik vaker zal borduren ..of niet?
Anita waas super blij met mijn kaart, en ik vind het geheel ook erg mooi bij elkaar geworden!
 
Heel veel liefs ..en tot snel
xox
linn
 

8 opmerkingen:

  1. Ik vind het een ontzettend leuke kaart geworden Linn, zo met dat borduren erop. Prachtige strik ook. Ik had alleen (geloof ik) het borduurgaren gebruikt om om de strik te doen in plaats van dat witte touwtje.. dan komt het oranje weer een beetje terug.
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat is een super tip Wiebine!
      ik dacht doe er een touwtje om in de kleur van de strik:)
      volgende keer inderdaad het oranje terug laten komen!
      dank je wel stel ik erg op prijs je eerlijke mening!
      xox
      linn

      Verwijderen
  2. leuk kaarttje Linn en ik zou zeggen vaker borduren, ik vind het een mooi effect geven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is wel een werkje hoor Alida..maar ik vind het ook wel leuk al moet het papier zich er wel voor lenen dan!
      ik ga het vast nog eens proberen:)
      xox
      linn

      Verwijderen
  3. Prachtig kaartje heel apart..was je webwinkel kwijt..maar nu via je blog weer gevonden..lol.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. was je mij kwijt(shock)hoe kan het? en je maakt nog wel van die mooie blommen met de dingetjes van Frida LOL

      xox
      linn

      Verwijderen
  4. Supermooi kaartje Linn. Borduren geeft een extra dimensie, vind ik zo. Prachtige kleurtjes ! Moet ik ook eens proberen.
    Liefs, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als je het eens wilt proberen geef maar een schreeuw, ik kom om in het DMC garen want ik borduur ook nog graag..
      dank je voor de tip dat ik de titel had misgetypt..ik ben echt een beetje dyslectisch hoor(bloos)
      xox
      linn

      Verwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...