vrijdag 7 september 2012

DT member Scrapplezier!!

Lieve volgers,

Ik heb het jullie eigenlijk nog helemaal niet verteld, maar ik heb meegedaan aan een DT call voor Scrapplezier:

Scapplezier heeft:
als eerste natuurlijk een webwinkel:
http://www.scrapplezier.nl/webshop/

een forum:
http://forum.scrapplezier.nl/

en een blog:
http://scrapplezier.blogspot.nl/

Wat ik jullie vandaag wil vertellen is , dat ik uitgekozen ben als DT member voor 2012, met kans om dit ook te worden voor 2013!

geweldig he? ik kan het haast niet geloven , wat een leuke uitdaging en een super leuke kans om meer werk te laten zien :)

Jullie horen en zien hier vast meer van..ik ga nog even verder een ronde dansje maken!
hihih

xox
linn

11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Linn ! Laat veel moois onze kant op komen.
    Groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel lieverd!
      ik doe mee dan mn best, dat weet je he?
      dikke knuf voor jou!
      xox
      linn

      Verwijderen
  2. Oh wat leuk Linn, gefeliciteerd! Ik ken de site en forum niet dus ik ga er eens even neuzen...

    gr. jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel lieve Jacq, ik hoop je ook daar te lezen, zou wel erg leuk zijn hoor!
      xox
      linn

      Verwijderen
  3. proficiat Linn! Leuk om het samen te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja echt wel Alida:)
      jij ook van harte gefeliciteerd!
      xox
      linn

      Verwijderen
  4. eneh, ik ben gelijk maar volger van je geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. YES!!

    Goed gedaan moppie, van harte gefeliciteerd en dat je maar veel plezier mag beleven aan het designen.
    Uiteraard hopen we ook op een boel inspiratie voor onszelf......lol

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En hoe staat het met je ronde dansje....kan je het nog steeds niet geloven.....Nogmaals van Harte Gefeliciteerd....wij gaan knallen toch!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nogmaals van harte gefeliciteerd Linn een aanwinst voor ons team

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...