zondag 3 februari 2013

Candy bij Peetje!!

hallo lieve volgers

ik heb me een leuk nieuwtje, mijn aangenomen kleine scrapzussie houdt een ge-we-di-ge candy op haar blog!
Echt jammie jammie ik laat jullie alvast een leuk voorproefje zien:

Nu zouden jullie zeggen wat heb jij daar mee te maken? nou..eigenlijk van alles

Punt 1: Peetje is mn aangenomen scrapzuzzie
Punt 2: wij sponseren met de webwinkel de candy
en drie : ik hoop dat er een hoop van mijn volgers een kijkje gaan nemen op haar blog en mee zullen gaan doen met de candy!

Hier kan je alles vinden over de candy:
http://freubelpeetje.blogspot.nl/

ik wens jullie allemaal veel succes en let op: deze candy loopt tot 18 februari!!

heel veel liefs en tot snel
xox
linn

1 opmerking:

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...