maandag 25 maart 2013

Voor baby Annelieke

Hallo lieve volgers

Vandaag wil ik jullie laten zien wat ik maakte voor een schattige baby : Annelieke
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten handwerk ik ook graag, dus maakte ik voor deze schattige baby lieve slofjes.
Ik heb net een nieuw boekje gekocht met allemaal leuke patroontjes voor baby slofjes, deze keer koos ik voor slofjes in de vorm van..muisjes.

Dit zijn ze geworden:

 
Lief zijn ze geworden he?
Ik gebruikte lichtgrijze wol omdat de mama van Annelieke nog niet wist of haar baby een meisje of een jongen zou worden.
 
Zo zien de slofjes er aan de zijkant uit, ze hebben zelfs een klein staartje:)

 
 Ondertussen is Annelieke geboren , een super schattige baby !
De slofjes staan haar echt heel lief en haar mama plaatste op het SA forum een foto van Annelieke die de slofjes aan heeft:

Ik vind ze geweldig lief staan bij Annelieke:)
en zo leuk .. Ze draagt op de foto een pakje met kleine poesjes erop !
De kleurtjes van het pakje passen precies bij de slofjes he?

Heerlijk gewoon!

Ik ben nu bezig met een zelfde paar slofjes maar nu in het roze, want nu we weten dat Sandra een meisje heeft gekregen..moet ze natuurlijk wel roze slofjes hebben he?
Sandra wilde heel graag nog een paar muizen slofjes in het roze, dat is een super kleine moeite dus zijn die ook al bijna klaar!

Zo lieve lezers, deze keer dus een blogpost zonder kaarten of scrap creaties,heel wat anders..maar ook erg leuk he?

Dank jullie wel voor het meelezen en graag:
Tot snel

xox
linn
 

10 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. dank je wel Miranda:)
      het is gewoon heerlijk om zulke lieve slofjes te breien!
      xox
      linn

      Verwijderen
  2. wat een schattig muize slofjes en wat cute met dat staartje aan de achterkant, heel erg lief Linn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Alida:)
      ik vind ze zelf ook erg leuk geworden en wat staan ze Annelieke lief he?
      dank je voor je lieve reactie

      xox
      linn

      Verwijderen
  3. Ohhh deze zijn echt te leuk Linn, wat lief.
    Ik ben ook maar volger van je geworden want dat was Ik helenmaal nog niet (wat een schande he) ihihihihihi

    Liefs Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel meis en leuk..een volger erbij:)
      En nee hoor je hoeft je niet te schamen het is nooit te laat om volger te worden toch? leuk dat je erbij bent hoor!
      super

      xox
      linn

      Verwijderen
  4. Wat zijn ze schattig!!!!!!! Echt super zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel lieferd!
      jammer dat bas zulke grote voeten heeft al he? zou ook leuk staan..misschien moet ik maar ienimini slofjes voor Frits gaan maken LOL
      xox
      linn

      Verwijderen
  5. So cute ! En grappig dat er poezenprints op de kleedjes van Annelieke stonden.
    Heel mooi gedaan, Linn, je hebt gouden handjes.
    (en een gouden hart !)
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de slofjes staan gewoon geweldig bij de kleertjes zo scheetig!
      Dank jew el voor het komplimentje en het is zooo makkelijk he om iemand blij te makne met zo iets kleins!
      xox
      linn

      Verwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...