woensdag 10 april 2013

Challenge SA forum - April

Hallo allemaal,
Vandaag wil ik jullie laten zien wat voor een leuke kaart ik heb verzonnen voor de challenge op ons gezellige forum!

Hier de challenge:

Opdracht april 2013

Maak een kaart met enkel en alleen zelfgemaakte embellies !

Wat mag dan wel :

-> stempels
-> stansjes
-> kralen gemaakt met een perlenpen of stickels
-> zelfgehaakte of gebreide kantjes, bloemen ...
-> .........

Wat mag dan niet :

-> knoopjes, lintjes, bedeltjes, kralen, brads, ...
-> aangekochte bloemen à la Prima ...
-> rub-ons
-> stickers
-> houten figuurtjes (tenzij je ze zelf maakte)
-> gekochte of geprinte afbeeldingen
-> ..........

Ik moest hier natuurlijk even over nadenken, ik ben zelf ook nogal snel geneigd om kant en klare emblies te pakken bij mijn kaartjes..maar goed geen uitdaging te hoog , ik vind het heel fijn zulke challenges..


Hier mijn inzending voor deze challenge:

Als eerste heb ik de vlinder gestempeld met versamark inkt en bewerkt met Metallic blue embosspoeder.
Hierna heb ik goosebumps op het papier gesprayed en dit goed laten drogen.
Daarna kwam er een laagje Distress inkt -Walnut stain over.
Deze afbeelding heb ik gemat op lichtblauw cardstock.
 
De onderste laag heb ik gemaakt door een emboss folder te beinkten met Distress inkt- Chipped Sapphire, dit smeer je op de kant van de emboss folder waar de afbeelding niet naar bovenkomt maar lager is dan de vlakke gedeeltes.
 
Hierna heb ik het papier hier en daar nog wat bewerkt met Distress inkt - Faded Jeans en Vintage Photo.
Ook deze laag heb ik gemat op lichtblauwe Cardstock.
 
Toen werd het tijd voor de emblies:
Ik maakte roosjes , ik zal van de week even een leuke uitleg maken zodat jullie deze gave roosjes òòk zelf kunnen maken, ik ben echt heel tevreden met het resultaat, prachtig zijn ze geworden :)
De blaadjes zijn geponsd met een pons van Martha Steward uit een restje kraft papier.
 
Aan de Linker kant van de kaart nog een roosje en ik haakte zelf een lintje met een stukje touw dat ik een beetje kleur gaf met Distress stain - Tumbled Glass
 
Natuurlijk mocht een tekstje òòk niet ontbreken:
 
Ik stempelde met versamark een leuk tekst stempeltje van Walzing mouse en gebruikte hetzelfde emboss poeder als bij de vlinder.
 
De ticket gaf ik een verweerde look door met het Distress inktpad (Walnut stain),
zacht over de ticket te strijken.
 
De ticket en de afbeelding heb ik beide met 3D foam blokjes op geplakt om meer diepte te creëren.
 
 
Dit is dan mijn kaart voor de challenge , ik ben erg benieuwd of deze in de smaak zal vallen , ik vind hem zelf echt leuk geworden!
 
Ik ben snel terug met een uitlegje over de mooie roosjes !
 
Voor nu:
 
Tot snel!!
 
xox
linn

 

 

 

 

2 opmerkingen:

  1. Nou meisie ;-) hier zit een winner, denk ik !! Prachtig ! Leuk om te zien hoeveel ideeën er zo boven water komen. Bovendien heb jij wel extra veel aandacht aan details gegeven.
    Leuk dat je weer meedoet !
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt Linn en wat een leuke uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...