vrijdag 16 augustus 2013

Een jacq & Linn kaartje.. en een nieuwe Lay out

Hallo lieve lezers

Vandaag wil ik jullie even laten zien wat een geweldige cardkit swap Jacq mij deze keer stuurde.. en een kaartje dat ik er al mee maakte:


Zoal jullie misshien al weten sturen wij elke 2 maanden elkaar een mooie cardkit:)
Deze keer was ons thema : Naturel , dus creme , wit en bruin tinten.
Wat een heerlijk pakket kreeg ik van Jacq he?
Het is elke keer weer een heerlijk kadootje, ik voel me zo bevoorrecht:)

Ik maakte al een Lay out met deze kit, dat is de lay out voor  de challenge op ons forum.
Maar nu dus mijn 1e kaartje uit de kit:

Aangezien die lieve Jacq een paar mooie Magnolia afdrukjes in de kit deed ,maakte ik weer eens een heus Magnolia kaartje:)
Dat was echt wel weer even geleden voor me, maar .. ik ben het nog niet verleerd hihih
 
Details:

Hier zie je het afdrukje dat ik kleurde met mijn Copics

De mooie vlinder komt ook uit de cardkit, net als het achtergrond papier en de plak steentjes:)
De banner is van mijzelf

Een bloemen hoekje met allemaal bloemen uit de Cardkit en een ornamentje.
Dit was een vierkantje dat ik heb doorgeknipt.
 
Een nieuwe kaart is alweer bijna klaar dus die zien jullie snel verschijnen :)
Dank je wel weer lieve Jacq voor deze ge-wel-di-ge cardkit !
 
------
Dan wil ik jullie mijn nieuwste Lay out laten zien, toevallig koos ik voor deze Lay out ook naturel kleurtjes .. kijk maar:
Al basis nam ik wit cardstock.
Ik heb pas een mooie mask gekocht van Studio calico :
 
Deze heb ik besprayed met een hele gave spray van Lindy`s stamp gang, die ik kocht bij Scrobby:
 
Deze mist lijkt op de foto bruinig maar in het licht zie je de kleur veranderen in heel mooi groenig:)
 
Detail foto`s:

De foto van mij en mijn jongste met prachtige bloemen van Unique hobby products
Zo prachtig vind ik deze boemen.
Ik gebruikte ook wat takjes van Unique.
 
De bloemen heb ik versierd met wat bling van Prima Marketing en ik maakt zelf een swirl met de parelpen.
Zo goed als mn lieve zussie ben ik nog niet met swirls maken, maar .. ik blijf oefenen:)

Nog een hoekje met bloem en takjes van Unique, wat parels en een zelfgemaakte swirl

Hier zien jullie hoe mooi mijn achergrond is geworden , aan de randen gebruikte ik wat restjes papier en een chipboard sier randje die ik verfde met witte verf gemengd met wat glitter.
Op de foto is dat niet te zien zowat maar in het echt .. zo mooi he?

een klein kaartje met wat journaling, deze foto is me zo dierbaar..
 
Onder de diverse laagjes zien jullie nog een doily die ik in tweeën knipte en de helften naast elkaar gebruikte

Links naast de foto een geknipte doily van een vel papier dat ik nog had, het merk is The Scrapcake en bestaat helaas niet meer:(

nog een laatste overzicht foto zodat jullie goed de lagen van mijn Lay out kunnen zien.
 
Zo , dat was het weer voor nu.
De volgende Lay out en mijn nieuwe kaart staan alweer te drogen dus ik zeg..
Dank jullie wel voor de aandacht en
Tot snel
xox
linn
 
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje is dat en je layout ziet
    er super mooi uit!!!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zo jij bent lekker bezig geweest en als ik zo lees staan de volgende creaties alweer te drogen.Gave kit heb je van jacq ontvangen en dan de kaart je bent het zeker niet verleerd.En je lay-out is weer zo toppie kan niets anders zeggen met je kleine jongen erop.Gave spullen heb je op de lay-out gebruikt,unique heeft echt unieke producten vind ze ook zo super.Top weer allemaal Linn,keep on going.

    lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kit heb je ontvangen. je kaartje en lo zijn weer super.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de LO super Linn! Ik voel me echt schuldig dat ik je de beloofde lijst niet gestuurd heb met blogs.Terwijl jij mij direct hielp met mijn avator.
    Van de week als het hier wat rustiger wordt(gekkenhuis met touristen), ga ik een lijst maken voor je. En kan ik ook weer eens op het forum snuffelen.....groetjes Wilma(ben nu volger hier, dus...big brother is watching you! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie, prachtige, speciale foto van jullie twee!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...