donderdag 3 oktober 2013

Joepie ik heb gewonnen!!

hallo lieve volgers,

Vandaag sta ik gewoon te stuiteren, ik lees net dat ik de leuke challenge op het blog van Cards en Scrap (http://www.cardsandscrap.nl/) heb gewonnen!!


Geweldig he?

Ik ben zo super blij en trots:))
 Deze blinkie zal voortaan op mijn blog prijken:

En hier voor jullie alvast een foto van wat mijn prijs is:

Ziet er goed uit zeg.. heerlijk zo`n prijs:))\

Ik wil de dames van het Cards en Scrap blog bedanken dat ze mijn kaart hebben uitgekozen en ook de sponsor  Marianne Design, alvast hartelijk bedankt voor de gave prijs!
                         

Dit was mijn nieuwtje van vandaag, ik was zo vreselijk blij dat ik dit meteen met jullie wilde delen!

Tot snel maar weer!
xox

Linn





12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd. Wat leuk zeg.
    Geniet ervan.
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. thx lieve Jacq het is ook echt heerlijk om mee te doen aan challenges.
      en als je dan nog wint ook? geweldig!
      xox
      linn

      Verwijderen
  3. Haaaaaaaaaa, die Linn, gefeliciteerd hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi dank je wel Wilma.. je ziet het ik ga me steeds meer verdiepen in de challenges!
      xox
      linn

      Verwijderen
  4. wat gaaaaaaf zeg!!! En terecht ook :D :D Supertrots op mn zussie!!!! xxx kiwiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd. Linn, 't is dan ook een super leuk kaartje!
    Veel plezier met je prijs (maar dat gaat vast wel lukken :o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel voor je lieve komplimentje en met de prijs komt het zeker goed!
      xox
      linn

      Verwijderen
  6. Gefeliciteerd Linn,altijd leuk om iets te winnen toch?

    lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...